Controleer altijd direct na ontvangst van je bestelling of alle artikelen compleet en onbeschadigd geleverd zijn. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice (zorgcafe@looppunt.nl of 024-20 200 15).

Passen

Het passen van artikelen is uiteraard toegestaan. Pas schoenen alleen binnenshuis. Labels en etiketten mogen uitsluitend verwijderd worden indien dit het passen en beoordelen van het artikel verhindert.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de artikelen die het gevolg is van het gebruik van de artikelen, dat verder gaat gaat dan nodig is om de aarde, de kenmerken en de werking van de artikelen vast te stellen. De waardevermindering zal worden verrekend met het terug te betalen aankoopbedrag.

14 dagen bedenktermijn

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jijzelf of een door jou aangewezen derde (bijv. de buren), die niet de vervoerder is, het pakket fysiek in bezit krijgt.

Melden

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons schriftelijk op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt dit hier op de website doen en deze eventueel uitprinten en meesturen met de retourzending, maar bent hiertoe niet verplicht.

Terugsturen

Houd er rekening mee als je eventueel de schoenen wilt retourneren, dat zowel de schoenen als de doos en verzendzak voor zover redelijkerwijs mogelijk in originele staat dienen te zijn. De artikelen mogen niet later dan 14 dagen, na de dag waarop je melding hebt gemaakt van de herroeping, aan ons terug zendt of overhandigd. Je bent op tijd als je de artikelen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

Retourneren in onze winkel: U kunt een bestelling eenvoudig retourneren in onze winkel. Wij verzoeken u het pakket met een ingevuld retourformulier af te geven in onze winkel. Wij zullen het aankoopbedrag aan u terugbetalen bank, op het rekeningnummer waarmee op heeft betaald.

Retourneren per post: U stuurt het pakket eenvoudig retour door het retourformulier in te vullen . We zullen u een retourlabel sturen, deze kan op het pakket geplakt worden.Het pakket dient u naar  een PostNL locatie te brengen. Wij zullen het aankoopbedrag aan u terugbetalen bank, op het rekeningnummer waarmee op heeft betaald.

Terugbetaling

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten retour (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering). Het aankoopbedrag ontvang je binnen enkele dagen maar in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Wij wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.

Artikel ruilen

Het is in principe niet mogelijk om een artikel te ruilen. Je dient hiervoor het artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen. Als uitzondering geldt dat het wel mogelijk is een artikel te ruilen in de winkel voor een andere kleur of maat, als deze op voorraad is . Onze klantenservice kan dit voor je nakijken en ondersteunen. Schoenen die in de winkel zijn gekocht kunnen uitsluitend worden geruild of geretourneerd in de winkel.